dimecres, 26 de setembre del 2012

ANGLADA INTERPOSA LA QUERELLA CRIMINAL PER INJÚRIES I CALUMNIES I ANUNCIA UNA SEGONA PER L'ARTICLE 510 (incitació a l'odi i la violència)


(L'AUDIÈNCIA REBUTJA EL RECURS DE D'ANGLADA I DE LA LLETRADA CUBANA, QUE VOLIA DEFENSAR-ME GRATIS I JO JA VAIG SOSPIITAR (Clica)
Segons ha informat PxC (clica per llegir-ho), aquest matí Josep Anglada ha interposat la querella criminal que havia anunciat després de l'acte de (no) conciliació a Moià del 7 de setembre contra la meva persona per un suposat delicte de calumnies i injúries per diferents fragments del llibre Xenofòbia a Catalunya publicat ara fa un any.
En el seu comunicat PxC diu que al llarg d'aquest any  “se li va demanar verbalment en reiterades ocasions que rectifiqués la informació que contenia el seu llibre en entendre que atemptava el nostre honor, però en cap moment va mostrar interès algun", cosa que és falsa donat que en cap moment Josep Anglada em va demanar que rectifiqués o matisés res. Totes les dades que dic al meu llibre estan documentades, més enllà d'alguns errors  que vaig anar rectificant o aclarint en el blog (Clica aquí per anar-hi) i deixant-los uns dies o setmanes a la pàgina d'inici o comentar-los o rectificant-los quan la informació evolucionava en articles als mateix blog.   
Així mateix diu que ja m'ha interposat la denúncia per amenaces cap el regidor de Sant Boi i Secretari d'Organització, David Parada, per un mail en el que li recordava que havia pactat no parlar de certes coses en el llibre i li comentava els twits d'Anglada, diguem hostils, des que jo vaig anar a l'acte contra la mesquita de Plataforma per la Libertad a Torrejón de Ardoz. Penso que a Anglada li hauria molestat que jo identifiqués a Torrejón les persones que eren allà (ex dirigent de CEDADE, un dirigent de l'Asociación Cultural de Amigos de Leon Degrelle -cap de les SS que Franco acollí- i de Manos Limpias contra Garzón)   Com va declarar a El 9 Nou volia fer alguna cosa per treure-se'm de sobre (clica i ves al final)  
  PxC també diu en el comunicat que m'interposarà una querella per incitació a l'odi i la violència per raons de raça, ètnia, orientació sexual, religió o ideologia, en base l'article 510. Des de fa tenps Anglada m'ha responsabilitzat intel·lectualment de les agressió al regidor de PxC de L'Hospitalet, Alberto Sánchez, dels fets que van passar els dies següents a la festa del PxC a Vic a l'abril o de les pedrades que va rebre l'ex dirigent del MSR, Alex Fernández, ara cap de PxC a Sabadell, el 12 d'octubre passat al concert de Democracia Nacional al Poble Nou.

Com ja vaig dir el passat dia 7 a Moià, després d'una acte de conciliació impossible -donat que em demanava 100.000 euros i jo no tenia res per retractar-me -, penso continuar escrivint d'aquests i altres temes (política internacional, immigració, xenofòbia, extremadreta, drets humans...)  i el suports que he rebut de tanta gent i de la professió periodística (clica pel comunicat del Sindicat de Periodistes)  (comunicat del Grup de Periodistes Ramon Barnils) m'han encoratjat encara més a continuar fent-ho. Tinc en projecte un llibre en castellà sobre extremadreta i d'aquí un mes trec en català la novel·la "Amor a la carta" editat per Edicions Raima. Una història d'un carter que viu i treballa a L'Hospitalet de Llobregat i que li arribaran unes cartes per un domicili que ja no existeix. La història passa els anys 1996 i 1997 a L'Hospitalet i al municipi imaginari de Puig d'Empordà.
INFORMACIÓ I IMATGES DE L'ACTE DE (NO) CONCILIACIÓ A MOIÀ AMB ANGLADA,clica aquí 
Obrir PDF informació edició impressa Regió 7
llegir a Regió 7
Informació a El 9 Nou
Informació a l'Agència Catalana de Notícies 
Informació a Agència Sirius, clica 
Informació al Canal 3/24 

L'AUDIÈNCIA REBUTJA EL RECURS DE PxC DESPRÉS DE LA VISTA DEL 24 D'ABRIL ON PxC VA SER REPRESENTADA PER LA LLETRADA D'ORIGEN CUBÀ, GRISEL ODALIS FALCÓN FALCÓN, QUE FINS FA POC ES DEDICAVA A TRAMITAR ARRELAMENTS, MATRIMONIS I REGULARITZACIONS, I QUE SE'M VA OFERIR A DEFENSAR-ME GRATIS I JO JA VAIG SOSPITAR.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada