dimecres, 4 de juliol del 2012

PxC DIFON UN PERFIL FALS DE TWITTER AMB EL MEU NOM I UNA FOTO. CREC QUE L'HAN FET ELLS. FER-HO ÉS UN DELICTE!

Aquesta nit s'ha activat un twitter fals amb el meu nom i una foto meva antiga, difós per Plataforma per Catalunya, i crec fet per ells. El secretari General de PxC, Robert Hernando va difondre i recomenar la nit de dimarts a dimecres aquest twitter amb el meu nom i la meva foto.
El twitter té continguts homòfons i aquest perfil ha tuwittejat amb l'Anglada, en David Parada, el Secretari General, Robert Hernando, amb l'Enric Ravello, Secretari de Relacions Nacionals e Internacionals, que ha enviat previament un twitt, i amb la regidora, Marta Riera.
Fer un twitter fals és un delicte. 
l'Anglada juga amb foc. Allà ell!
I té el seu twitter molt descontrolat. Diu en el seu que la regidora Georgina Rieradevall marxi de Vic (ho va dir al Ple i l'alcalde no el va cridar a l'ordre, per què serà?)
Diu al seu twitter que l'exregidor Quim Soler és "una rata de cloaca". Veig que està molt nerviós!

 
clica aquí per anar-hi



1 comentari:

  1. Son patètics! I no els penses denunciar? Ara es bé fàcil que localitzin la ip!

    ResponElimina