dijous, 5 de juliol del 2012

POSO DENÚNCIA ALS MOSSOS PEL TWITTER FALS AMB EL MEU NOM I LA MEVA FOTO


  (Poc després de penjar que he posat la denúncia aquest compte de twitter ha quedat desactivat)
Aquesta tarda he posat una denúncia a la comissaria dels mossos d'esquadra de Vic per la creació la nit de dimarts a dimecres d'un perfil de twitter fals amb el meu nom i la meva foto i contingut masclista i homòfob. Perfil que només crear-se, va twittejar, rebre tuits i se li van agregar com a seguidors diversos càrrecs i regidors de PxC. 
Sembla que la primera persona que va difondre la seva existència va ser el Secretari General de PxC Robert Hernando.

 anar al twitter fals, clica aquí
D'alguna manera el contingut d'aquest twits coincideix amb el que va piular Josep Anglada sobre mi dilluns amb motiu de la meva presència a Torrejon dissabte a l'acte de Plataforma X La Libertad on vaig constar que hi va assitir molt poca gent, unes 50 persones, molts vinguts de Catalunya.
 
Encara que penso que els autors d'aquest twitter fals són PxC, a la denúncia no ho pressuposo per tal que els mossos investiguin el seu origen.



El dia 9 de juliol Anglada  m'amenaçarà per twitter:


1 comentari:

  1. Molt ben fet.

    A mi em van tancar el meu compte al Facebook denunciant que usaba un nom fals, quan era el meu legal i que ells coneixen bé per haver estat candidata a les municipals.

    No podien suportar les meves publicacions en no tenir arguments per rebatre-les.
    Tants aires que se'n donen, i són el mateix que qualsevol partit de merda, tot fent tripijocs.

    ResponElimina