dimarts, 11 de febrer del 2014

ANGLADA DISPOSAT A CONTINUAR AMB LA SIGLA PxC, PLATAFORMA VIGATANA O AMB UN NOU PARTIT. Demana una assemblea de militants i regidors per que diguin amb qui estan

(Actualitzat! Els regidors de Torelló i Taradell fan costat a l'Executiva, i J C Fuentes denuncia que Anglada va retirar els 32.000 euros que hi havia a un compte a nom del Grup Municipal de PxC de Vic)

L'alcalde de Vic, aconsellat potser pel secretari municipal, ha rebutjat la proposta de fer un Ple extraordinari, tal com havia demanat el regidor de PxC, Juan Carles Fuentes, per confirmar l'expulsió d'Anglada i Marta Riera del grup municipal o, al menys, destituir-lo com a portaveu de PxC, a causa de la dubtosa legalitat de separar algú d'un grup municipal al qui encara no s'ha expulsat del partit (l´únic que hi ha és una destitució del càrrec de president en una reunió que ell impugnarà). 
Poc després d'aquesta decisió de l'alcalde, que és a curt termini un victòria d'Anglada, m'ha donat el seu punt de vista del que va passar dissabte quan se'l va destituir de la presidència en una Executiva que ell considera il·legal. També ha volgut replicar el que s'ha dit d'ell en relació a la compra d'un Mercedes.
Deixant de banda les meves discrepàncies amb Anglada, recullo aquí el que m'ha dit.


NO LI VAN DIR QUE L'EXECUTIVA EXTRAORDINÀRIA ERA PER DESTITUIR-LO, SINÓ  PER L'EXPEDIENT A RAVELLO I LA MARXA DE PxC DELS REGIDORS DE MANLLEU. DIU QUE MOLTS REGIDORS ESTAN AMB ELL

Segons Anglada "Em van comunicar que es demanava fer una executiva extraordinària per tractar de l'expedient al Secretari de Relacions Internacionals,Enric Ravello, i per temes com la marxa de PxC dels tres regidors de Manlleu. Jo els vaig manifestar que aquell dissabte no podia, i vaig quedar amb el Secretari General, Robert Hernando i el Vicepresident, Xavier Simó, que enviarien un mail dient que la faríem dos dissabtes més tard". Segons Anglada va ser tot un complot de Robert Hernando, del regidor de L'Hospitalet Daniel Ordóñez i del Secretari d'Organització, David Parada. Anglada afirma que "alguns dels assistents a la reunió no van estar d'acord amb el que es va proposar i m'han passat tota la informació i els papers del que es va parlar."

Per Anglada la manera més fàcil de resoldre el conflicte, al marge del recursos i accions legals que ha encomenat a un bufet d'advocats seria "convocar una assemblea de militants i regidors, que se m'acusés allà del que fos i jo em pogués defensar davant de tothom i, després, els militants i regidors diguin sense por amb qui estan". Aquesta proposta "li he tornat a fer aquesta mateixa tarda en la conversa telefònica que he tingut amb el vicepresident i president en funcions nomenat a L'Hospitalet, Xavier Simó". 


NO HAN EXPLICAT QUINES SÓN LES DEFICIÈNCIES DE GESTIÓ DE LES QUE M'ACUSEN, I EL MERCEDES DE 32.000 EUROS L'HE PAGAT JO. SI HI HAVIA MALA GESTIÓ FINANCERA HO HAURIA D'HAVER DIT DANIEL ORDÓÑEZ QUE ÉS EL TRESORER

Anglada ha insitit en que ningú no ha explicat quines són les deficiències de gestió del que se l'acusa i que si fossin de tipus econòmic, un dels regidors impulsors del cop, Daniel Ordóñez, és precissament el tesorer del partit i té accés permanent als dos comptes de PxC.

Pel que fa a si no ha retornat els 80.000 euros aportats per J M Ruiz Puerta del Partido X la Libertad de la campanya de les eleccions espanyoles de 2011, Anglada afirma que "no s'havien de tornar donat que no era un préstec, sinó una donació" i el Mercedes que s'acaba de comprar, "ha costat només 32.000 euros i no l'he comprat amb diners del partit sinó amb el meus". De tota manera Anglada no m'ha aclarit l'eterna pregunta que li ha fet molta gent, tantes vegades, sobre de què viu i d'on treu 32.000 euros per un cotxe, si diu que només té l'aportació de 800 euros de regidor més una pensió de minusvalia de la seva esposa. "Insinuar que fico mà a la caixa és com si jo ara em preguntés com s'ha comprat recentment el regidor d'Igualada i Secretari General, Robert Hernado, el Ránger d'últim model"

CONTINUARÉ COM A PxC, PLATAFORMA VIGATANA O AMB UN NOU PARTIT

Sobre quins plan té, si finalment és expulsat de PxC, Anglada ha ironitzat sobre la capacitat de Juan Carles Fuentes, que ni és ni viu a Vic, per liderar el partit a Osona i encapçalar la candidatura d'aquí 14 mesos.
"Si perdo la sigla PxC, tinc legalitzada la de Plataforma Vigatana que és com vaig començar i és un bon nom per treballar per la ciutat".  Però ha volgut deixar clar que "No renuncio a continuar liderant PxC i t'he de dir que avui m'he reunit amb els tres regidors de Torelló i el de Taradell i estan amb mi. Però al marge que tinc legalitzada Plataforma Vigatana, ja tinc pensat nom per un nou partit. Un nom que agradarà i ara no convé que el digui"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada