dilluns, 6 de maig del 2013

EL 9 NOU INFORMA DE LA INADMISSIÓ DEFINITIVA DE LA QUERELLA PER "XENOFÒBIA A CATALUNYA" i que Anglada va ser defensat per una advocada llatinoamericana que prèviament se m'havia ofert a defensar-me gratis

El 9 Nou informa avui àmpliament de la inadmissió definitiva de la querella després de la decisió de l'Audiència de Barcelona. 
El 9 Nou recull el fet que Anglada va se defensat, a la vista del passat dia 24 d'abril, per una advocada cubana de Girona, Grisel Odalis Falcón Falcón, especialitzada en immigració i permisos de treball, residència i regularitzacions d'immigrants sense papers, que a l'agost, en solidaritat a la meva lluita i les meves idees, se'm va oferir a defensar-me gratis, i jo ja vaig sospitar que podia ser un talp, donat que Anglada havia anunciat que el defensaria l'advocat gironí, Francisco Bueno Celdrán (que va anar de n 2 a la llista de PxC per Girona) i aquells dies vaig rebre diverses sol·licituds d'amistat i missatges de Facebook de dones llatines de Girona que no coneixia, amb qui no tenia amics comuns de Face, molts preocupades per mi.
Torno a deixar clar que en cap cas qüestiono la legalitat que aquesta advocada cubana, tot i haver-se posat en contacte amb mi per fer-m'ho tot gratis, hagi defensat la part contrària que clama que per la feina i els ajuts "Primer els de casa", i tal com declara el responsable de Relacions Internacionals de PxC, Enrique Ravello en vídeo de la conferència que va fer tres setmanes a Londres que poso a sota, considera la immigració llatinoamericana, com seria el cas de la Sra Falcón, com una amenaça a la supervivència de l"Espanya blanca".

 

ALTRES INFORMACIONS SOBRE LA INADMISSIÓ:

VÍDEO DE LA CONFERÈNCIA D'ENRIC RAVELLO, CAP DE RELACIONS INTERNACIONALS DE PxC, ON EL PRESENTEN COM "RELATIVE OF GENERAL FRANCO" I EN EL MINUT 21 AL 23 EXPLICA QUÈ EN PENSA DE LA IMMIGRACIÓ LLATINA (COM SERIA EL CAS DE L'ADVOCADA D'ORIGEN CUBÀ) ADDUINT DIFERÈNCIES RACIALS TOT I SER CATÒLICS I PARLAR ESPANYOL.
AQUESTA ADVOCADA A LA VISTA DE L'AUDIÈNCIA VA FER UN AL·LEGAT DIENT QUE ERA UNA INJÚRIA I CALUMNIA I PODIA INCITAR A L'ODI CAP A PxC, DIR QUE ANGLADA HAVIA ESTAT FRANQUISTA O QUE EREN XENÒFOBS O RACISTES. POTSER NO HAVIA VIST AQUEST VÍDEO!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada