dilluns, 8 d’abril del 2013

ARXIVADA DEFINITIVAMENT LA DENÚNCIA D'ANGLADA CONTRA MI PER INSINUAR QUE PxC HAVIA CREAT UN COMPTE DE TWITTER AMB EL MEU NOM I FOTO. Continua a l'Audiència el recurs seu per l'arxivament de la querella contra mi per calumnies i injúries.

Avui el Jutjat d'Instrucció nº 1 de Vic m'ha comunicat que la Secció 21 de l'Audiència de Barcelona ha desestimat el recurs que va presentar José Anglada contra la inadmissió de la seva denúncia per via penal contra mi per haver insinuat en el meu blog que PxC havia creat el compte de twitter fals @xaviriussanpalomomocojo que va començar a difondre i retuitejar Robert Hernando, Secretari General de PxC i altres dirigents del partit, la matinada del 4 de juliol. Se'm presentava com que "M'agraden els machotes identaris per fer-lis fotos i gaudir-les en la intimat. Que dolent sóc!". I aquest twitter fals li deia al Josep Anglada que "Estic enamorat de tu. M'agradaven els teus cabells, blancs, la teva mala llet o la bona, jjjjiii "




Jo vaig posar denúncia als mossos per l'aparició d'aquest compte fals i poc després va desapareixer, però Anglada em va denunciar a mi per la via penal per insinuar que ells, que el difonien i retuitejaven, potser l'havien creat.  
El Jutjat nº 1 de Vic va arxivar la denúncia d'Anglada, però ell va fer recurs a l'Audiència de Barcelona que ara ha confirmat l'arxiu definitiu de la denúncia. En aquest moment sí que continua activa la denúncia que em va posar per 5 fragments del llibre "Xenofòbia a Catalunya" per calumnies i injúries i em demanava 100.000 euros, que va ser desestimada pel Jutjat nº15 de Barcelona, però ell ha recorregut a l'Audiència. 
Obrir i llegir pàgina 2
Obrir i llegir, pàgina 3
Obrir i llegir pàgina 4
Obrir i llegir pàgina 5


I continua pendent el recurs a l'Audiència contra l'arxiu fet pel Jutjat 15, de la denúncia per injúries i calumnies per fragments del llibre "Xenofòbia a Catalunya":



Ah! i potser com l'Anglada perd totes les denúncies cap a mi va fer aquest twitter dient que tot era un pacte entre ell i jo per fer-nos publicitat. Sense comentaris...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada