dimarts, 12 de març del 2013

CURIOSA MANERA DE JOSEP ANGLADA PER ANUNCIAR QUE LI ARXIVEN O INADMETEN LES QUERELLES CONTRA MI

Fa uns dies el Jutjat d'Instrucció n 15 de Barcelona va rebutjar el recurs de reforma de Josep Anglada contra la inadmissió de la querella per injúries i calumnies que em va posar. Ara fa recurs a l'Audiència. També s'ha inadmès definitivament la denúncia que em va posar al Jutjat nº 1 de Vic contra mi, per haver insinuat jo que el perfil de twitter fals amb la meva foto que van difondre diferents dirigents de PxC a primers de juliol, que potser l'havien creat ells.
Així, enlloc d'anunciar que perd totes les querelles i denúncies contra mi, avui ha fet aquest twit:


 M'abstenc d'opinar sobre el seu contingut. Aquí sota teniu com a imatge la inadmissió del seu recurs de reforma a la inadmissió de la querella (tot i que pot anar a l'Audiència) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada