dijous, 8 de desembre del 2011

ANGLADA ABSOLT D'AMENACES A LA REGIDORA DE SALT, I LA REGIDORA M'EMBOLICA A MI SENSE COMUNICAR-M'HO

Avui s'ha conegut la sentència de del Jutjat d'Instrucció nº 1 de Girona, absolent a Josep Anglada del delicte d'amenaces pel que l'havia denunciat la regidora trànsfuga de Salt, Juana Dolores Martínez, que el passat agost va deixar, juntament amb Carles Bonet,  PxC passant al Grup Mixt o no adscrit, cosa que de facto va donar la majoria absoluta i l'estabilitat -tal com s'ha vist en els últims Plens- a l'alcalde, Jaume Torramadé, d'Unió Democràtica de Catalunya.
Sense que se'm consultés a mi, sembla que la prova de les amenaces aportada per la regidora és un comentari que em va fer Anglada a mi, quan vaig parlar amb ell en la fase final del llibre i li vaig transmetre la meva preocupació que alguns votants de PxC de Salt se sentissin enganyats i, aquells dies que Salt s'omplia de cartells "contra la mesquita i els traïdors" actuessin pel seu compte violentament contra els trànsfugues. Certament Anglada em va dir que no era cosa seva si algú de Salt actuava de manera violenta però en cap cas em va dir que ell volia o que hagués demanat que s'actués violentament contra els trànsfugues.
De fet, en aquella conversa amb Anglada jo sí li vaig transmetre que la regidora m'havia demanat que li digués que si PxC demanava perdó pel que PxC havia dit d'ella i de la seva parella -natural del Camerun-, ella potser tornaria a PxC o es plantetjaria tornar l'acta de regidora. Josep Anglada em va respondre que no volien que ella tornés a PxC, ni fer fora a la regidora que quedava a PxC -enfrontada amb Martínez-, l'únic que volia era que els dos trànsfugues tornessin l'acta de regidors.
El que em molesta de tot això, és que es pretengui posar com a prova el que jo he explicat d'una conversa amb Anglada -a qui critico durament al llarg de tot el meu llibre-, sense que la demandat m'informi que el que jo hagués dit, ben o mal transcrit o contextualitzat, s'utilitzaria com a prova en un judici per amenaces.

 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada