divendres, 3 d’agost del 2012

50.000 VISITES AL BLOG EN MENYS DE 10 MESOS


Fa menys de 10 mesos, pocs dies abans de la publicació de "Xenofòbia a Catalunya", vaig crear aquest blog que ha  tingut ja 50.000 visites. Com generalment penjo els escrits sencers, amb la pàgina d'inici es pot llegir tot i comptabilitza com una única vista la lectura de diversos escrits. L'últim mes ha tingut 7.721 vistes, cosa que vol dir una mitja de 260 al dia. Però s'ha de tenir en compte que molts dies no hi penjo res i si tornes a entrar des de la mateixa IP no ho contabilitza. Llavors l'endemà quan hi escric, pot tenir i comptar 700 visites, cosa que està força bé per un blog personal.
Hi penjo tant articles que he publicat aquell dia al Punt Avui, El Periódico, El Triangle, Regió 7 o El 9 Nou, com els links i enllaços de les meves intervencions a COMRàdio (sembla ara per ara acabades), com les entrevistes que m'han fet o crítiques i resenyes de "Xenofòbia a Catalunya".
També hi he penjat fotos i comentaris de les 12 presentacions que he fet del llibre, sovint acompanyat a la taula o entre el públic de moltes de les persones que hi surten: Alcaldes actuals, ex alcaldes o ex alcaldesses i regidors o exregidors del PP, CiU, ERC, PSC, Iniciativa, CUP, PxC i grup mixt o no adscrits (el cas dels ex PxC de Salt) que m'han acompanyat. També he penjat fotos i ressenyes de debats o conferències a les que se m'ha convidat des de l'ambit de CiU, del PSC, Iniciativa, CUP, antifeixistes, Unitat Contra el Feixisme, ajuntaments, ong, col.legis professionals  etc.
He publicat informacions i fotos de moltes qüestions, algunes denúncies i també molts escrits d'análisis. tres dies després de l'atac criminal d'Stroika jo ja anunciava que segurament era la venjança per l'atac a pedrades contra el local del Poble Nou on Democracia Nacional feia una acte el 12 d'octubre.
No negaré que han tingut més vistes totes aquelles informacions relatives a immigració, racisme o xenofòbia que els articles de política internacional. Rebo moltes informacions i mails de persones de diferents tendències, fins i tot de gent del que considero extremadreta i ells defineixen com Àrea Identitària 
Últimament a algú sembla que li molesta el que escric, però sorprenenment aquest blog ha esdevingut un espai de cerca informació de persones d'àmbits ideològics contraposats. Molta gent d'extremadreta, o dita identitària o socialpatriota el segueix, i molta gent dels grups antifeixistes també.
Jo continuaré escrivint, publicant també tots els comentaris, aclariments i crítiques que m'arriben, tret d'aquells que jo consideri  manifestament insultants o grollers. I encara que algú diu ara que he incitat a l'odi i m'acusa de poder ser reponsable de certes agressions, sempre les he condemnat i fins i tot he criticat a aquells que, enlloc de condemnar-les, simplement se n'han desmarcat.

 Ara tinc pendent de penjar un article sobre com PxC va irrompre a Torelló, on el PSC, com a Salt, va perdre tres regidors i PxC n'obtenia tres, esdevenint alcalde el candidat d'UDC. També un sobre les multes que es vol imposar a persones considerades organitzadores de la concentració de 21 d'abril a Vic. I estic acabant un sobre el mapa de l'extremadreta antiimigració a Europa. També en penjaré  un altre del mapa de l'extremadreta a Espanya, on Democracia Nacional ha perdut molts suports, amb el local de la Nave a Alcalà d'Henares tancada (encara que al web diuen que és oberta)  i militants que han passat cap a España 2000 i PxL. España 2000 que puja poc a poc. El MSR que va perdre militants fa un any i mig cap a PxC i ara ha fet un nou congrés, i PxC que intenta exportar el partit i el discurs sota les sigles de Plataforma por la Libertad. 
Ah! i si tot va bé, a l'octubre trauré un nou llibre d'un gènere totalment diferent. Feina, doncs, en tinc!



  

1 comentari: