divendres, 4 de maig del 2012

AGRESSIONS, AMENACES I ...

Ho he dit una i altra vegada que estic en contra de tota violència.
Pel que fa al Casal Tramuntana-Militia he parlat aquests últims mesos amb alguns dels seus membres de manera respectuosa i educada.
Amb l'Alberto Sánchez, regidor de L'Hospitalet, vinculat al local, que certament ahir va ser agredit (no és un muntatge dels que ha fet alguna vegada gent de PxC!) he tingut dues xerrades molt llargues. Una de 4 hores en un bar proper al local i una altra amb dues persones més a L'Hospitalet en acabar un Ple Municipal.
Jo no sóc responsable d'aquesta ni de cap agressió i, més a més, m'he destacat per rebutjar tota estratègia de confrontació i, fins i tot, diverses persones m'han acusat de ser amic de PxC, de l'Anglada i dels de Militia Tramuntana perquè no nego que xerro amb ells.
El twitter d'Anglada, en dir que els meus amics han agredit al regidor -Twitt que Anglada ja ha retirat-, d'alguna manera podria semblar que em fa corresponsable d'aquesta acció que, més a més deslegitima la manifestació pacífica de demà.
Més a més estic rebent mail anònims al blog amb continguts que podrien considerar-se amenaçadors, fet del que he informat a qui calia informar i, evidentment, no penso penjar al blog.
Crec que Unitat Contra el Feixisme i el Racisme no només s'ha de desmarcar d'aquestes agressions com ha fet sinó, també condemnar-les amb rotundinat, comencin d'on comencin.
Xavier Rius





Amics d Xavier Rius Sant, autor llibre Xenofòbia a Catalunya, agredeixen a un regidor d PxC d l’Hospitalet.
Expandir

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada