dissabte, 26 de maig del 2012

ACLARIMENT SOBRE ESCRITS SOBRE ISLAM I ANGLADA QUE JO NO HE ESCRIT

Fa tres setmanes la Maria Dantas d'ITACAT-comunicació va creure que em convidava a mi a un debat sobre la sanitat dels sense papers, però va parlar amb una altra persona que no li va dir que, evidentment, s'estava equivocant de persona, i jo m'assabento quan el debat ja s'ha fet. Fa uns dies una amiga de face em diu que ens veurem a unes jornades d'aquí a dues setmanes on "Xavier Rius Sant" hi és de ponent, però a mi ningú no m'havia trucat ni preguntat si puc o si vull participar-hi. El dilluns passat al Ple de Salt la regidora de PxC, Maria Osuna, em comenta agradablement un article de l'e-noticies que creu que jo he escrit i jo no l'he escrit. Avui en acabar la manifestació de Vic en Jamal Meziani de la mesquita de Vic i l'Abdelha Diyer de Manlleu em comenten molestos un suposat article meu. 
Em fa molta mandra parlar-me. Ho comento a la biografia meva d'aquest blog: (a diferència d'algú més jove de qui m'atrubueixen coses que jo no he dit, i que va començar a escriure en un diari -dels mateixos temes que jo- quan jo ja havia publicat varis llibres, jo no he canviat d'identitat). També ho explicava de passada en el meu últim llibre. Però demà explicaré en un post en aquest blog donat que aquesta persona que va canviar d'identitat fa 20 anys per passar a ser "Xavier Rius", en un moment que tots dos escrivíem del mateix, des que vaig treure el llibre Xenofòbia a Catalunya no para d'escriure d'aquesta qüestió en una línia contrària a la meva, derivant cap una línia propera a Intereconomía, Alertadigital, i proper a l'Anglada i l'Albiol.
Em fa mandra, però demà ho explicaré. Clica aquí per llegir-ho

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada